Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/10025
Title: | О системе сравнительной оценки качества работы преподавателя вуза |
Authors: | Силин, В. В. Харин, В. Ф. Кабанов, Г. П. |
Issue Date: | 1999 |
Publisher: | Уральский государственный профессионально-педагогический университет |
Citation: | Силин, В. В. О системе сравнительной оценки качества работы преподавателя вуза / В. В. Силин, В. Ф. Харин, Г. П. Кабанов // Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании : тезисы докладов 7-й Российской научно-практической конференции, 22-26 ноября 1999 г., г. Екатеринбург / Урал. гос. проф.-пед. ун-т, Акад. проф. образования, Урал. гос. науч.-образоват. центр Рос. акад. образования. - Екатеринбург, 1999. - С. 148-150. |
Abstract: | The essential reducing both of academic hours different kinds of educational work and teaching staff, and as a result a cutthroat competition among the teachers demands more qualitative work from a teacher. Lately the system of comparative evaluation of teaching has been developed and adopted at the Siberian State University of Technology. This system includes specific indexes of teachers work and their appraisal, system of counting the total, organizing of evaluation at the departments and university |
Keywords: | ВЫСШЕЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНО-ПЕДАГОГИЧЕСКОЕ ОБРАЗОВАНИЕ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫЕ СТАНДАРТЫ ВЫСШЕГО ОБРАЗОВАНИЯ СТАНДАРТЫ ПРОФЕССИОНАЛЬНО-ПЕДАГОГИЧЕСКОГО ОБРАЗОВАНИЯ |
Conference name: | Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании |
Conference date: | 22-26.11.1999 |
Origin: | Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании : тезисы докладов 7-й Российской научно-практической конференции. — Екатеринбург, 1999 |
Appears in Collections: | Конференции и семинары |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ipppo_1999_097.pdf | 247,95 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.