Please use this identifier to cite or link to this item: https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/10348
Title: Использование метода «кейс-стади» при определении ключевых квалификаций педагога
Authors: Зеер, Э. Ф.
Панова, Ж. А.
Issue Date: 2000
Publisher: Уральский государственный профессионально-педагогический университет
Citation: Зеер, Э. Ф. Использование метода «кейс-стади» при определении ключевых квалификаций педагога / Э. Ф. Зеер, Ж. А. Панова // Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании : тезисы докладов 8-й Российской научно-практической конференции, 21-23 ноября 2000 г., г. Екатеринбург / Урал. гос. проф.-пед. ун-т. - Екатеринбург, 2000. - С. 77-78.
Abstract: Method the case-study to base upon special knowledges, which connected with the mastery of definite profession. The aim of investigation is determine to model of composition special qualifications of pedagogue. Its stood pedagogical humanism, psyshological-pedagogical competence, social communicative competence, social intellect, superstandart professional pedagogical activity, social-psychological tolerance, pedagogical reflextion, social responsibility, sensory-motor abilities
Keywords: ВЫСШЕЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ОБРАЗОВАНИЕ
ПРОФЕССИОНАЛЬНО-ПЕДАГОГИЧЕСКОЕ ОБРАЗОВАНИЕ
ИННОВАЦИИ В ОБРАЗОВАНИИ
ПЕДАГОГИЧЕСКИЕ ИННОВАЦИИ
ПЕДАГОГИЧЕСКИЕ ТЕХНОЛОГИИ
Conference name: Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании
Conference date: 21-23.11.2000
Origin: Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании : тезисы докладов 8-й Российской научно-практической конференции. — Екатеринбург, 2000
Appears in Collections:Конференции и семинары

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ippo_2000_44.pdf148,11 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.