Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/10687
Title: | Смысловая парадигма как основа совершенствования профессиональной педагогической подготовки специалистов |
Authors: | Дмитриева, Е. Н. |
Issue Date: | 2004 |
Publisher: | Российский государственный профессионально-педагогический университет |
Citation: | Дмитриева, E. H. Смысловая парадигма как основа совершенствования профессиональной педагогической подготовки специалистов / E. H. Дмитриева // Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании : тезисы докладов 11-й Всероссийской научно-практической конференции, 24-27 мая 2004 г., г. Екатеринбург / Рос. гос. проф.-пед. ун-т. - Екатеринбург, 2004. - С. 17-18. |
Abstract: | In the modern professional education the task of forming the system of professional personal meaning of the future specialist is of relevance. For that reason it is necessary to reject the information reproductive training of the future specialist in order to accept the information meaning model |
Keywords: | ВЫСШЕЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНО-ПЕДАГОГИЧЕСКОЕ ОБРАЗОВАНИЕ ИННОВАЦИИ В ОБРАЗОВАНИИ ПЕДАГОГИЧЕСКИЕ ИННОВАЦИИ |
Conference name: | Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании |
Conference date: | 24-27.05.2004 |
Origin: | Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании : тезисы докладов 11-й Всероссийской научно-практической конференции. — Екатеринбург, 2004 |
Appears in Collections: | Конференции и семинары |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ippo_2004_007.pdf | 160,51 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.