Please use this identifier to cite or link to this item: https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/11029
Title: Организация дистанционного обучения при выполнении лабораторных работ с помощью виртуальных стендов
Authors: Казимова, Г. Х.
Юнусова, М. Д.
Солиева, О. К.
Заплаткина, Н.
Issue Date: 2006
Publisher: Российский государственный профессионально-педагогический университет
Citation: Организация дистанционного обучения при выполнении лабораторных работ с помощью виртуальных стендов / Г. X. Казимова [и др.] // Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании : тезисы докладов 13-й Всероссийской научно-практической конференции, 11-13 апреля 2006 г., г. Санкт-Петербург / Рос. гос. проф.-пед. ун-т. - Екатеринбург, 2006. - С. 37-39.
Abstract: The realization of this concept sees in splitting video-lecture into some fine enough logically completed steps so that the training system gave trained an opportunity independently to execute action, which theoretical substantiation it (he) just has heard and has read. The application of this tendency is especially urgent in case of selfeducation and remote training, when the teacher is deprived opportunities to see «by the person to the person» with trained, and consequently to supervise a level it (him) in process of training
Keywords: ВЫСШЕЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ОБРАЗОВАНИЕ
ПРОФЕССИОНАЛЬНО-ПЕДАГОГИЧЕСКОЕ ОБРАЗОВАНИЕ
ДВУХУРОВНЕВАЯ МОДЕЛЬ ВПО
ИННОВАЦИИ В ОБРАЗОВАНИИ
ПЕДАГОГИЧЕСКИЕ ИННОВАЦИИ
Conference name: Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании
Conference date: 11-13.04.2006
Origin: Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании : тезисы докладов 13-й Всероссийской научно-практической конференции. — Екатеринбург, 2006
Appears in Collections:Конференции и семинары

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ippo_2006_021.pdf245,51 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.