Please use this identifier to cite or link to this item: https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/11554
Title: Формирование функциональной грамотности студентов среднего профессионального образования на основе применения метода проектов
Authors: Дубровина, О. С.
Issue Date: 2010
Publisher: Российский государственный профессионально-педагогический университет
Citation: Дубровина, О. С. Формирование функциональной грамотности студентов среднего профессионального образования на основе применения метода проектов / О. С. Дубровина // Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании : тезисы докладов 16-й Всероссийской научно-практической конференции, 23-25 ноября 2010 г., г. Екатеринбург / Рос. гос. проф.-пед. ун-т. - Екатеринбург, 2010. - C. 226-227.
Abstract: Functional literacy as the educational level is formed in the process of teaching and learning activities, which results in the mastery of learner cognitive tools - focused and general-training knowledge and skills. In this case, the dominant importance have general-training skills (informational, intellectual, organizational, and communicative), which define content-and activity and requirement-and-motivational components of functional literacy
Keywords: ВЫСШЕЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ОБРАЗОВАНИЕ
ПРОФЕССИОНАЛЬНО-ПЕДАГОГИЧЕСКОЕ ОБРАЗОВАНИЕ
ИННОВАЦИИ В ОБРАЗОВАНИИ
ПЕДАГОГИЧЕСКИЕ ИННОВАЦИИ
ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫЕ ТЕХНОЛОГИИ
Conference name: Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании
Conference date: 23-25.11.2010
Origin: Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании : тезисы докладов 16-й Всероссийской научно-практической конференции. — Екатеринбург, 2010
Appears in Collections:Конференции и семинары

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ippo_2010_147.pdf148,67 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.