Please use this identifier to cite or link to this item: https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/11571
Title: Проектирование образовательной системы на основе принципа «теория - практика - теория»
Authors: Львов, Л. В.
Issue Date: 2010
Publisher: Российский государственный профессионально-педагогический университет
Citation: Львов, Л. В. Проектирование образовательной системы на основе принципа «теория - практика - теория» / Л. В. Львов // Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании : тезисы докладов 16-й Всероссийской научно-практической конференции, 23-25 ноября 2010 г., г. Екатеринбург / Рос. гос. проф.-пед. ун-т. - Екатеринбург, 2010. - C. 249-250.
Abstract: In this article, considered one of the most important teaching principles - «the relationship and the unity of theory and practice in teaching» in the innovation perspective of Competence-context approach. The close interconnection between theory and practice must be based on the new quality level of theoretical knowledge and is realized by means of process and result of practice through the application of integral-organization forms, means and methods, corresponding to a type of study and stages of professional competence formation
Keywords: ВЫСШЕЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ОБРАЗОВАНИЕ
ПРОФЕССИОНАЛЬНО-ПЕДАГОГИЧЕСКОЕ ОБРАЗОВАНИЕ
ИННОВАЦИИ В ОБРАЗОВАНИИ
ПЕДАГОГИЧЕСКИЕ ИННОВАЦИИ
ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫЕ ТЕХНОЛОГИИ
Conference name: Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании
Conference date: 23-25.11.2010
Origin: Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании : тезисы докладов 16-й Всероссийской научно-практической конференции. — Екатеринбург, 2010
Appears in Collections:Конференции и семинары

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ippo_2010_162.pdf157,89 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.