Please use this identifier to cite or link to this item: https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/11624
Title: Инновационный маркетинг в вузе: корпоративные информационные системы
Authors: Астратова, Г. В.
Мухаметшина, А. М.
Сысоева, С. В.
Issue Date: 2010
Publisher: Российский государственный профессионально-педагогический университет
Citation: Астратова, Г. В. Инновационный маркетинг в вузе: корпоративные информационные системы / Г. В. Астратова, A. М. Мухаметшина, С. В. Сысоева // Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании : тезисы докладов 16-й Всероссийской научно-практической конференции, 23-25 ноября 2010 г., г. Екатеринбург / Рос. гос. проф.-пед. ун-т. - Екатеринбург, 2010. - C. 53-54.
Abstract: We have presented a brief report on the study the role of information in the system of marketing. Established that the principal uses of information in marketing are online marketing and marketing software products. The role of information in the marketing system of modern enterprise lies in the fact that the core functions of marketing in business today can not do without the use of information technologies, including Internet and software products
Keywords: ВЫСШЕЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ОБРАЗОВАНИЕ
ПРОФЕССИОНАЛЬНО-ПЕДАГОГИЧЕСКОЕ ОБРАЗОВАНИЕ
ИННОВАЦИИ В ОБРАЗОВАНИИ
ПЕДАГОГИЧЕСКИЕ ИННОВАЦИИ
ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫЕ ТЕХНОЛОГИИ
Conference name: Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании
Conference date: 23-25.11.2010
Origin: Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании : тезисы докладов 16-й Всероссийской научно-практической конференции. — Екатеринбург, 2010
Appears in Collections:Конференции и семинары

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ippo_2010_027.pdf157,54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.