Please use this identifier to cite or link to this item: https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/12643
Title: Содержание оценивания деятельности педагога как система
Authors: Александрова, Н. М.
Issue Date: 2012
Publisher: Российский государственный профессионально-педагогический университет
Citation: Александрова, Н. М. Содержание оценивания деятельности педагога как система / Н. М. Александрова // Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании : тезисы докладов 18-й Всероссийской научно-практической конференции, 27-29 ноября 2012 г., г. Екатеринбург / Рос. гос. проф.-пед. ун-т. - Екатеринбург, 2012. - С. 88-89.
Abstract: The system construction of content of teacher’s activity’s estimation is shown to increase the quality of education. The system’s components are shown, namely: criteria that estimate activity, personality and conditions
Keywords: ИННОВАЦИИ В ОБРАЗОВАНИИ
ПЕДАГОГИЧЕСКИЕ ИННОВАЦИИ
РЕМЕСЛЕННОЕ ОБРАЗОВАНИЕ
Conference name: Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании
Conference date: 27-29.11.2012
Origin: Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании : тезисы докладов 18-й Всероссийской научно-практической конференции. — Екатеринбург, 2012
Appears in Collections:Конференции и семинары

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ippo_2012_055.pdf123,71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.