Please use this identifier to cite or link to this item: https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/12655
Title: Инициирующая роль педагога во взаимодействии с учащимися
Authors: Лебедева, В. А.
Issue Date: 2012
Publisher: Российский государственный профессионально-педагогический университет
Citation: Лебедева, В. А. Инициирующая роль педагога во взаимодействии с учащимися / В. А. Лебедева // Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании : тезисы докладов 18-й Всероссийской научно-практической конференции, 27-29 ноября 2012 г., г. Екатеринбург / Рос. гос. проф.-пед. ун-т. - Екатеринбург, 2012. - С. 104-105.
Abstract: Teacher as a carrier of subjectivity, interacting with students, is able to initiate the necessary characteristics and behavioral strategies that are conceptualized and recorded by them as subjective
Keywords: ИННОВАЦИИ В ОБРАЗОВАНИИ
ПЕДАГОГИЧЕСКИЕ ИННОВАЦИИ
РЕМЕСЛЕННОЕ ОБРАЗОВАНИЕ
Conference name: Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании
Conference date: 27-29.11.2012
Origin: Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании : тезисы докладов 18-й Всероссийской научно-практической конференции. — Екатеринбург, 2012
Appears in Collections:Конференции и семинары

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ippo_2012_066.pdf117,46 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.