Please use this identifier to cite or link to this item: https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/12670
Title: Проблема структуры содержания в компетентностной модели ВПО
Authors: Кайгородова, Д. В.
Соснин, Н. В.
Issue Date: 2012
Publisher: Российский государственный профессионально-педагогический университет
Citation: Кайгородова, Д. В. Проблема структуры содержания в компетентностной модели ВПО / Д. В. Кайгородова, Н. В. Соснин // Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании : тезисы докладов 18-й Всероссийской научно-практической конференции, 27-29 ноября 2012 г., г. Екатеринбург / Рос. гос. проф.-пед. ун-т. - Екатеринбург, 2012. - С. 21-22.
Abstract: The article is devoted to the problem of the syllabus in the competence-based model of the higher professional training. The new construction of the syllabus structure based on the competence approach and the «learning outcomes» concept is recommended
Keywords: ИННОВАЦИИ В ОБРАЗОВАНИИ
ПЕДАГОГИЧЕСКИЕ ИННОВАЦИИ
РЕМЕСЛЕННОЕ ОБРАЗОВАНИЕ
Conference name: Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании
Conference date: 27-29.11.2012
Origin: Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании : тезисы докладов 18-й Всероссийской научно-практической конференции. — Екатеринбург, 2012
Appears in Collections:Конференции и семинары

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ippo_2012_008.pdf140,99 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.