Please use this identifier to cite or link to this item: https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/12676
Title: Активизация обучения как педагогическая проблема
Authors: Бастракова, Н. С.
Issue Date: 2012
Publisher: Российский государственный профессионально-педагогический университет
Citation: Бастракова, Н. С. Активизация обучения как педагогическая проблема / Н. С. Бастракова // Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании : тезисы докладов 18-й Всероссийской научно-практической конференции, 27-29 ноября 2012 г., г. Екатеринбург / Рос. гос. проф.-пед. ун-т. - Екатеринбург, 2012. - С. 132-133.
Abstract: The problem of activation of the educational-cognitive activity, the development of autonomy, initiative and creativity of the students has always been and remains to this day is one of the most actual problems of pedagogy and psychology
Keywords: ИННОВАЦИИ В ОБРАЗОВАНИИ
ПЕДАГОГИЧЕСКИЕ ИННОВАЦИИ
РЕМЕСЛЕННОЕ ОБРАЗОВАНИЕ
Conference name: Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании
Conference date: 27-29.11.2012
Origin: Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании : тезисы докладов 18-й Всероссийской научно-практической конференции. — Екатеринбург, 2012
Appears in Collections:Конференции и семинары

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ippo_2012_085.pdf122,88 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.