Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/15632
Title: | Логистическая инфраструктура на пространстве России, Казахстана и Центральной Азии как фактор конкурентоспособности |
Other Titles: | Logistic infrastructure in Russia, Kazakhstan and Central Asia as competitiveness factor |
Authors: | Burnasov, A. S. Бурнасов, А. С. |
Issue Date: | 2015 |
Publisher: | Российский государственный профессионально-педагогический университет |
Citation: | Бурнасов, А. С. Логистическая инфраструктура на пространстве России, Казахстана и Центральной Азии как фактор конкурентоспособности / А. С. Бурнасов // Научный диалог. - 2015. - № 5. - С. 94-112. |
Abstract: | The question of increasing value of the transit through Central Asian countries is raised. Attention is paid to the history of transportation routes passing through the Central Asian countries and to the potential for their recovery. The analysis of modern projects in the field of transport infrastructure development of cooperation between Russia and the countries of Central Asia is presented Рассматривается вопрос о росте транзитного значения стран Центральной Азии. Уделяется внимание истории транспортных путей, проходивших через страны Центральной Азии, и их потенциалу, способному обеспечить их восстановление. Представлен анализ современных проектов в области развития транспортной инфраструктуры сотрудничества России и стран Центральной Азии |
Keywords: | LOGISTICS TRANSPORT СENTRAL АSIA INTERNATIONAL TRANSPORT CORRIDOR TRANSIT EURASIAN ECONOMIC UNION SILK ROAD ЛОГИСТИКА ТРАНСПОРТ ЦЕНТРАЛЬНАЯ АЗИЯ МЕЖДУНАРОДНЫЙ ТРАНСПОРТНЫЙ КОРИДОР ТРАНЗИТ EВРАЗИЙСКИЙ ЭКОНОМИЧЕСКИЙ СОЮЗ ШЕЛКОВЫЙ ПУТЬ |
ISSN: | 2225-756X |
Origin: | Научный диалог. — 2015. — № 5 (41) |
Appears in Collections: | Научный диалог |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2015_41_004.pdf | 2,96 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.