Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/15636
Title: | Организация учебного занятия по дисциплине "Концепции современного естествознания" на основе рефлексивного подхода |
Other Titles: | Organisation of “Concepts of contemporary natural science” kessons on basis of reflective approach |
Authors: | Babkova, N. M. Бабкова, Н. М. |
Issue Date: | 2015 |
Publisher: | Российский государственный профессионально-педагогический университет |
Citation: | Бабкова, Н. М. Организация учебного занятия по дисциплине "Концепции современного естествознания" на основе рефлексивного подхода / Н. М. Бабкова // Научный диалог. - 2015. - № 4. - С. 32-43. |
Abstract: | The problems of the effective organisation of lessons for the students on the subject “Concepts of contemporary natural science” are considered Рассматриваются вопросы эффективной организации учебного занятия для студентов по дисциплине «Концепции современного естествознания» |
Keywords: | REFLECTIVE APPROACH INDIVIDUAL EDUCATIONAL PROGRAM INDIVIDUAL EDUCATIONAL ROUTE СONCEPTS OF CONTEMPORARY NATURAL SCIENCE РЕФЛЕКСИВНЫЙ ПОДХОД ИНДИВИДУАЛЬНАЯ ОБРАЗОВАТЕЛЬНАЯ ПРОГРАММА ИНДИВИДУАЛЬНЫЙ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫЙ МАРШРУТ ДИСЦИПЛИНА КОНЦЕПЦИИ СОВРЕМЕННОГО ЕСТЕСТВОЗНАНИЯ |
ISSN: | 2225-756X |
Origin: | Научный диалог. — 2015. — № 4 (40) |
Appears in Collections: | Научный диалог |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2015_40_003.pdf | 2,26 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.