Please use this identifier to cite or link to this item: https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/15636
Title: Организация учебного занятия по дисциплине "Концепции современного естествознания" на основе рефлексивного подхода
Other Titles: Organisation of “Concepts of contemporary natural science” kessons on basis of reflective approach
Authors: Babkova, N. M.
Бабкова, Н. М.
Issue Date: 2015
Publisher: Российский государственный профессионально-педагогический университет
Citation: Бабкова, Н. М. Организация учебного занятия по дисциплине "Концепции современного естествознания" на основе рефлексивного подхода / Н. М. Бабкова // Научный диалог. - 2015. - № 4. - С. 32-43.
Abstract: The problems of the effective organisation of lessons for the students on the subject “Concepts of contemporary natural science” are considered
Рассматриваются вопросы эффективной организации учебного занятия для студентов по дисциплине «Концепции современного естествознания»
Keywords: REFLECTIVE APPROACH
INDIVIDUAL EDUCATIONAL PROGRAM
INDIVIDUAL EDUCATIONAL ROUTE
СONCEPTS OF CONTEMPORARY NATURAL SCIENCE
РЕФЛЕКСИВНЫЙ ПОДХОД
ИНДИВИДУАЛЬНАЯ ОБРАЗОВАТЕЛЬНАЯ ПРОГРАММА
ИНДИВИДУАЛЬНЫЙ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫЙ МАРШРУТ
ДИСЦИПЛИНА КОНЦЕПЦИИ СОВРЕМЕННОГО ЕСТЕСТВОЗНАНИЯ
ISSN: 2225-756X
Origin: Научный диалог. — 2015. — № 4 (40)
Appears in Collections:Научный диалог

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2015_40_003.pdf2,26 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.