Please use this identifier to cite or link to this item: https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/15659
Title: Темпоральные особенности англоязычных рекламных слоганов
Other Titles: Temporal characteristics of english-language advertising slogans
Authors: Sorokoletova, N. Y.
Сороколетова, Н. Ю.
Issue Date: 2015
Publisher: Российский государственный профессионально-педагогический университет
Citation: Сороколетова, Н. Ю. Темпоральные особенности англоязычных рекламных слоганов / Н. Ю. Сороколетова // Научный диалог. - 2015. - № 12. - С. 132-139.
Abstract: The results of experimental phonetic study of the temporal organization of advertising slogans in modern english are presented. Definitions of the concepts of “social advertising” and “advertising slogan” are given, the basic features of social advertising are described
Представлены результаты экспериментально-фонетического исследования темпоральной организации рекламных слоганов в современном английском языке. Даны определения понятиям «социальная реклама» и «рекламный слоган», описаны основные функции социальной рекламы. Особое внимание уделяется исследованию и обсуждению темпоральных (скорость произнесение и паузы) особенностей рекламных слоганов
Keywords: SOCIAL ADVERTISING
SLOGAN
INTONATION
AUDITORY ANALYSISБ
ACOUSTIC ANALYSIS
RATE
PAUSES
DURATION
СОЦИАЛЬНАЯ РЕКЛАМА
СЛОГАН
ИНТОНАЦИЯ
АУДИТОРСКИЙ АНАЛИЗ
АКУСТИЧЕСКИЙ АНАЛИЗ
ТЕМП
ПАУЗЫ
ДЛИТЕЛЬНОСТЬ
ISSN: 2225-756X
Origin: Научный диалог. — 2015. — № 12 (48)
Appears in Collections:Научный диалог

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2015_48_013.pdf1,74 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.