Please use this identifier to cite or link to this item: https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/15700
Title: Субъектоцентрированный подход к построению содержания высшего образования
Other Titles: Subject-centered approach to higher education content creation
Authors: Leskova, I. A.
Лескова, И. А.
Issue Date: 2015
Publisher: Российский государственный профессионально-педагогический университет
Citation: Лескова, И. А. Субъектоцентрированный подход к построению содержания высшего образования / И. А. Лескова // Научный диалог. - 2015. - № 12. - С. 430-440.
Abstract: A new approach to the organization of knowledge component in the higher education content is discusses, the relevance of which is determined by a number of contradictions that exist in the field of modern educational practice and are determined by the transition from knowledge-oriented to activityoriented model of education
Рассматривается новый подход к организации знаниевого компонента содержания высшего образования, актуальность разработки которого определяется рядом противоречий, существующих в сфере современной образовательной практики и обусловленных переходом от знаниево-ориентированной к деятельностно-ориентированной модели образования
Keywords: CONTENT OF HIGHER EDUCATION
SUBJECT-CENTRALITY
HYPERTEXT
SUBJECT
APPROXIMATELYACTIVE FUNCTION OF KNOWLEDGE
СОДЕРЖАНИЕ ВЫСШЕГО ОБРАЗОВАНИЯ
СУБЪЕКТОЦЕНТРИРОВАННОСТЬ
ГИПЕРТЕКСТ
СУБЪЕКТ
ОРИЕНТИРОВОЧНО-ДЕЯТЕЛЬНОСТНАЯ ФУНКЦИЯ ЗНАНИЯ
ISSN: 2225-756X
Origin: Научный диалог. — 2015. — № 12 (48)
Appears in Collections:Научный диалог

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2015_48_040.pdf2,31 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.