Please use this identifier to cite or link to this item: https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/15704
Title: Результаты мониторинга уровня сформированности профессиональных компетенций педагога
Other Titles: Results of monitoring of teacher's professional competences formedness level
Authors: Checheva, N. A.
Чечева, Н. А.
Issue Date: 2015
Publisher: Российский государственный профессионально-педагогический университет
Citation: Чечева, Н. А. Результаты мониторинга уровня сформированности профессиональных компетенций педагога / Н. А. Чечева // Научный диалог. - 2015. - № 12. - С. 474-484.
Abstract: The problems of estimation of teacher’s professional competences formedness level are considered
Рассматриваются вопросы оценки уровня сформированности профессиональных компетенций педагога
Keywords: PARADIGM OF EDUCATION
PROFESSIONAL COMPETENCES OF A TEACHER
MONITORING
ПАРАДИГМА ОБРАЗОВАНИЯ
ПРОФЕССИОНАЛЬНЫЕ КОМПЕТЕНЦИИ ПЕДАГОГА
МОНИТОРИНГ
ISSN: 2225-756X
Origin: Научный диалог. — 2015. — № 12 (48)
Appears in Collections:Научный диалог

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2015_48_044.pdf1,99 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.