Please use this identifier to cite or link to this item: https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/16997
Title: Физическое воспитание в вузе как один из критериев успешного специалиста в будущем
Other Titles: Physical education in high school as one of the criteria of successful doctor in the future
Authors: Донченко, Е. В.
Donchenko, E. V.
Issue Date: 2016
Publisher: РГППУ
Citation: Донченко, Е. В. Физическое воспитание в вузе как один из критериев успешного специалиста в будущем / Е. В. Донченко // Валеологические проблемы здоровьеформирования подростков, молодежи, населения : сборник материалов 12-й Международной научно-практической конференции молодых ученых и студентов, 9 декабря 2016 г., г. Екатеринбург / Рос. гос. проф.-пед. ун-т. - Екатеринбург : РГППУ, 2016. - С. 115-116.
Abstract: On human performance is influenced by many factors, ranging from lighting in the office and ending with the personal attitude to the head. However, the main factor of disability is the physical health of the employee. In this paper we will discuss the role of physical education in higher education, as a factor in determining the success of a young specialist in the company
На работоспособность человека влияет множество факторов, начиная от освещения в кабинете и заканчивая личным отношением к начальнику. Однако основным фактором трудоспособности является физическое здоровье работника. В данной работе будет рассмотрена роль физического воспитания в вузе, как фактора, определяющего успех молодого специалиста на предприятии
Keywords: STUDENT
PHYSICAL EDUCATION
HEALTH
СТУДЕНТ
ФИЗИЧЕСКОЕ ВОСПИТАНИЕ
РАБОТОСПОСОБНОСТЬ
Conference name: Валеологические проблемы здоровьеформирования подростков, молодежи, населения
Conference date: 9.12.2016
Origin: Валеологические проблемы здоровьеформирования подростков, молодежи, населения : сборник материалов 12-й Международной научно-практической конференции молодых ученых и студентов. — Екатеринбург, 2016
Appears in Collections:Конференции и семинары

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
vpz_2016_037.pdf463,59 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.