Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/25464
Title: | КЕЙС-метод c применением цифровых технологий в обучении будущих учителей информатики и IT-специалистов |
Other Titles: | Case - method with application of digital technologies in training of future Informatics teachers and IT-specialists |
Authors: | Поднебесова, Г. Б. Podnebesoba, G. B. |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | РГППУ |
Citation: | Поднебесова, Г. Б. КЕЙС-метод c применением цифровых технологий в обучении будущих учителей информатики и IT-специалистов / Г. Б. Поднебесова // Наука. Информатизация. Технологии. Образование : материалы XI международной научно-практической конференции, г. Екатеринбург, 26 февраля - 2 марта 2018 г. - Екатеринбург : Издательство РГППУ, 2018. - С. 267-273. |
Abstract: | The article deals with modern information technology. The definition of the case-method is given, its use in teaching future teachers of computer science is justified. The article gives an example of the use of information technology to create a case В статье рассмотрены современные информационные технологии. Дано определение case-метода, обосновано его использование при обучении будущих учителей информатики. В статье приведен пример использования информационных технологий для создания кейса |
Keywords: | CASE-МЕТОД INFORMATION TECHNOLOGY M-LEARNING U-LEARNING DIGITAL TECHNOLOGY ACTIVE LEARNING METHODS CASE-METHOD ИНФОРМАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ M-LEARNING U-LEARNING ЦИФРОВЫЕ ТЕХНОЛОГИИ АКТИВНЫЕ МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ |
Conference name: | Наука. Информатизация. Технологии. Образование |
Conference date: | 26.02-2.03.2018 |
ISBN: | 978-5-8295-0488-5 |
Origin: | Наука. Информатизация. Технологии. Образование : материалы XI международной научно-практической конференции. - Екатеринбург, 2018 |
Appears in Collections: | Конференции и семинары |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
nito_2018_036.pdf | 650,78 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.