Please use this identifier to cite or link to this item: https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/26294
Title: Формирующее оценивание: пристальный взгляд
Other Titles: FORMATIVE ASSESSMENT: INTENT LOOK
Authors: Федосеев, А. А.
Fedoseev, A. A.
Issue Date: 2018
Publisher: Российский государственный профессионально-педагогический университет
Citation: Федосеев, А. А. Формирующее оценивание: пристальный взгляд / А. А. Федосеев // Новые информационные технологии в образовании и науке. — 2018. — № 1. — С. 83-85.
Abstract: Рассматривается сущность формирующего оценивания как метода реализации процесса обучения (завершающего звена дидактического цикла). Показана возможность осуществления формирующего оценивания на основе использования информационных технологий
The nature of formative assessment is considered as a method of the training process (the final echelon of the didactic cycle) implementing. The possibility of implementing formative assessment based on the use of information technologies is shown
Keywords: ФОРМИРУЮЩЕЕ ОЦЕНИВАНИЕ
ОБУЧЕНИЕ
ДИДАКТИЧЕСКИЙ ЦИКЛ
УЧЕБНЫЙ МАТЕРИАЛ
УЧЕБНЫЙ ПРОДУКТ
FORMATIVE ASSESSMENT
TRAINING
DIDACTIC CYCLE
EDUCATIONAL MATERIAL
TRAINING PRODUCT
ISSN: 2587-6910
Russian Science Citation Index Identifier: 35359276
Origin: Новые информационные технологии в образовании и науке. — 2018. — № 1
Appears in Collections:Новые информационные технологии в образовании и науке

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
nito_2018_1_19.pdf99,14 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.