Please use this identifier to cite or link to this item: https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/302
Title: Роль самостоятельной работы в профессионализации специалистов среднего звена
Other Titles: ROLE OF INDEPENDENT WORK IN PROFESSIONALISING MID-CAREER PROFESSIONALS
Authors: Leontiev, M. S.
Леонтьев, М. С.
Issue Date: 2014
Publisher: Российский государственный профессионально-педагогический университет
Citation: Леонтьев, М. С. Роль самостоятельной работы в профессионализации специалистов среднего звена / М. С. Леонтьев // Акмеология профессионального образования : материалы 11-й Всероссийской научно-практической конференции. — Екатеринбург, 2014. – С. 215-218.
Abstract: In the article on the example of the discipline of «safety of living», describes the organization of independent work of students and to create conditions for the organisation of the work of students, describes the basic elements of organization of independent work of students; analyzed the criteria of current control according to some form of independent work.
В статье на примере дисциплины «Безопасность жизнедеятельности» описывается организация самостоятельной работы студентов и формирование условий для организации этого вида работы студентов, характеризуются основные элементы организации самостоятельной работы студентов; анализируются критерии текущего контроля по некоторым формам самостоятельной работы.
Keywords: INDEPENDENT WORK OF STUDENTS
COMPETENCE APPROACH IN VOCATIONAL EDUCATION
THE TYPES AND FORMS OF INDEPENDENT WORK OF STUDENTS
САМОСТОЯТЕЛЬНАЯ РАБОТА СТУДЕНТОВ
КОМПЕТЕНТНОСТНЫЙ ПОДХОД В ПРОФЕССИОНАЛЬНОМ ОБРАЗОВАНИИ
ВИДЫ И ФОРМЫ САМОСТОЯТЕЛЬНОЙ РАБОТЫ СТУДЕНТОВ
Conference name: Акмеология профессионального образования
Conference date: 13–14.03.2014
Origin: Акмеология профессионального образования : материалы 11-й Всероссийской научно-практической конференции. — Екатеринбург, 2014
Appears in Collections:Конференции и семинары

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
akme_2014_47.pdf115,23 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.