Please use this identifier to cite or link to this item: https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/31111
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorBorisova, E. A.en
dc.contributor.authorБорисова, Е. А.ru
dc.date.accessioned2020-04-05T16:27:43Z-
dc.date.available2020-04-05T16:27:43Z-
dc.date.issued2011-04-
dc.identifier.citationБорисова, Е. А. Новый подход к устранению заикания у дошкольников, имеющих общее недоразвитие речи / Е. А. Борисова // Образование и наука. — 2011. — № 4. — С. 108-118.ru
dc.identifier.issn1994-8581-
dc.identifier.urihttps://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/31111-
dc.description.abstractThe paper deals with pedagogical technique of preschoolers stammering elimination aggravated by common speech deficiency. The necessity and effectiveness of the technique application is proved.en
dc.description.abstractВ статье раскрывается педагогическая технология устранения заикания у детей дошкольного возраста, имеющих общее недоразвитие речи, доказывается ее необходимость и эффективность применения.ru
dc.format.mimetypeapplication/pdfen
dc.language.isoruen
dc.publisherРоссийский государственный профессионально-педагогический университетru
dc.relation.ispartofОбразование и наука. 2011. №4ru
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen
dc.rightsAuthors who publish with this journal agree to the following terms: Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal. Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal. Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).en
dc.rightsАвторы, публикующие статьи в данном журнале, соглашаются на следующее: Авторы сохраняют за собой авторские права и предоставляют журналу право первой публикации работы, которая по истечении 6 месяцев после публикации автоматически лицензируется на условиях Creative Commons Attribution License, которая позволяет другим распространять данную работу с обязательным сохранением ссылок на авторов оригинальной работы и оригинальную публикацию в этом журнале. Авторы имеют право размещать их работу в сети Интернет (например в институтском хранилище или персональном сайте) до и во время процесса рассмотрения ее данным журналом, так как это может привести к продуктивному обсуждению и большему количеству ссылок на данную работу (См. The Effect of Open Access).ru
dc.sourceОбразование и наукаru
dc.subjectSTAMMERINGen
dc.subjectCOMMON SPEECH DEFICIENCYen
dc.subjectLINGUISTIC MEANSen
dc.subjectCOMMUNICATION SKILLS AND HABITSen
dc.subjectPRESCHOOL AGEen
dc.subjectЗАИКАНИЕru
dc.subjectОБЩЕЕ НЕДОРАЗВИТИЕ РЕЧИru
dc.subjectЯЗЫКОВЫЕ СРЕДСТВАru
dc.subjectКОММУНИКАТИВНЫЕ УМЕНИЯ И НАВЫКИru
dc.subjectДОШКОЛЬНЫЙ ВОЗРАСТru
dc.titleНовый подход к устранению заикания у дошкольников, имеющих общее недоразвитие речиru
dc.title.alternativeNew Approach to Stammering Elimination of Preschoolers with Speech Deficiencyen
dc.typeArticleen
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articleen
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersionen
dcterms.audienceOtheren
dcterms.audienceParents and Familiesen
dcterms.audienceResearchersen
dcterms.audienceSchool Support Staffen
dcterms.audienceStudentsen
dcterms.audienceTeachersen
local.description.firstpage108-
local.description.lastpage118-
local.issue4 (83)-
local.volume13-
Appears in Collections:Образование и наука

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
edscience_2011_04_012.pdf273,52 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.