Please use this identifier to cite or link to this item: https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/4880
Title: Философия образования: механизм социального заказа в профессионально-педагогическом образовании
Other Titles: Philosophy of education: a mechanism of social order in vocational pedagogical education
Authors: Silaychev, P. A.
Силайчев, П. А.
Issue Date: 2015
Publisher: Российский государственный профессионально-педагогический университет
Citation: Силайчев, П. А. Философия образования: механизм социального заказа в профессионально-педагогическом образовании / П. А. Силайчев // Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании : материалы 20-й Всероссийской научно-практической конференции, 22-23 апреля 2015 г., г. Екатеринбург / Рос. гос. проф.-пед. ун-т. - Екатеринбург, 2015. - Т. 1. - С. 144-148.
Abstract: Held the rationale for the inclusion of the category «social order» in disciplin philosophy and history of education in the preparation of teachers of vocational training. The mechanism of communication of the social order on the quantity and quality of job-related training caravanage labour in the agricultural production with the preparation of teachers of vocational training
Проведено обоснование включения категории «социальный заказ» в дисциплину «Философия и история образования» при подготовке педагогов профессионального обучения. Раскрыт механизм связи социального заказа на количество и качество квалифицированного труда в аграрном производстве с подготовкой педагогов профессионального обучения
Keywords: PHILOSOPHY OF EDUCATION
SOCIAL ORDER
PEDAGOGICAL TECHNOLOGY
ФИЛОСОФИЯ ОБРАЗОВАНИЯ
СОЦИАЛЬНЫЙ ЗАКАЗ
ПЕДАГОГИЧЕСКАЯ ТЕХНОЛОГИЯ
Conference name: Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании
Conference date: 22-23.04.2015
ISBN: 978-5-8050-0567-2
Origin: Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании. — 2015. — Т. 1
Appears in Collections:Конференции и семинары

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ippo_2015_1_042.pdf513,58 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.