Please use this identifier to cite or link to this item: https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/873
Title: Исторические аспекты профессиональной подготовки специалистов в области парикмахерского искусства, дизайна имиджа и стиля
Other Titles: Historical aspects of training specialists in hairstyling, image design and style
Authors: Shutova, T. V.
Vlasenko, S. N.
Шутова, Т. В.
Власенко, С. Н.
Issue Date: 2014
Publisher: Российский государственный профессионально-педагогический университет
Citation: Шутова, Т. В. Исторические аспекты профессиональной подготовки специалистов в области парикмахерского искусства, дизайна имиджа и стиля / Т. В. Шутова, С. Н. Власенко // XXI век – век дизайна: материалы Всероссийской научно-практической конференции. — Екатеринбург, 2014. – С. 199-207.
Abstract: The article analyses historical aspects of vocational training of specialists in the field of hairdressing, image design and style; defines the conditions and prerequisites of development of these branches of service and consumer market; world and Russian systems of vocational education in the sphere of image design are characterized
Анализируются исторические аспекты профессиональной подготовки специалистов в области парикмахерского искусства, дизайна имиджа и стиля; определяются условия и предпосылки развития данных отраслей сервиса и потребительского рынка; характеризуются существующие системы профессионального обучения специалистов в области дизайна имиджа: мировые и российские
Keywords: IMAGE AND STYLE DESIGN
APPEARANCE AND IMAGE
HAIRDRESSING
HAIR-DRESSING SCHOOLS
ДИЗАЙН ИМИДЖА И СТИЛЯ
ГАБИТАРНЫЙ ИМИДЖ
ПАРИКМАХЕРСКОЕ ИСКУССТВО
ШКОЛЫ ПАРИКМАХЕРСКОГО МАСТЕРСТВА
Conference name: XXI век – век дизайна
Conference date: 15-16.05.2014
ISBN: 978-5-8050-0538-2
Origin: XXI век – век дизайна : материалы Всероссийской научно-практической конференции. — Екатеринбург, 2014
Appears in Collections:Конференции и семинары

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
vek_diz_2014_35.pdf131,03 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.