Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/10425
Title: | К вопросу формирования коммуникативных умений у студентов профессионально-педагогического вуза |
Authors: | Нагиев, Х. Н. |
Issue Date: | 2002 |
Publisher: | Российский государственный профессионально-педагогический университет |
Citation: | Нагиев, X. Н. К вопросу формирования коммуникативных умений у студентов профессионально-педагогического вуза / X. Н. Нагиев // Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании : тезисы докладов 9-й Российской научно-практической конференции, 21-22 мая 2002 г., г. Москва / Рос. гос. проф.-пед. ун-т. - Екатеринбург, 2002. - С. 62-63. |
Abstract: | The professional teacher of vocational education must hove good psychological preparation in the field of communicative skills. To form all-round educated modern specialist it is necessary to use pedagogical, psychological and cultural aspects of education which can help in the development of communicative skills of the professional-pedagogical university students. Such activity may be realized in the process which we name «student-teacher» as a productive way of education and formation on the communicative skills in with both student and teacher hove active roles |
Keywords: | ПЕДАГОГИКА ВЫСШЕЙ ШКОЛЫ ВЫСШЕЕ ОБРАЗОВАНИЕ СТАНДАРТЫ ВЫСШЕГО ОБРАЗОВАНИЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНО-ПЕДАГОГИЧЕСКОЕ ОБРАЗОВАНИЕ МЕТОДЫ ОБУЧЕНИЯ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫЕ ТЕХНОЛОГИИ |
Conference name: | Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании |
Conference date: | 21-22.05.2002 |
Origin: | Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании : тезисы докладов 9-й Российской научно-практической конференции. — Екатеринбург, 2002 |
Appears in Collections: | Конференции и семинары |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ippo_2002_44.pdf | 169,31 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.