Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/10982
Title: | Методические рекомендации для организации деятельности учителя по созданию программ профильных и элективных математических курсов на основе концепции профильного обучения |
Authors: | Смирнова, Л. В. |
Issue Date: | 2007 |
Publisher: | Российский государственный профессионально-педагогический университет |
Citation: | Смирнова, Л. В. Методические рекомендации для организации деятельности учителя по созданию программ профильных и элективных математических курсов на основе концепции профильного обучения / Л. В. Смирнова // Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании : тезисы докладов 14-й Всероссийской научно-практической конференции, 17-19 апр. 2007 г., г. Екатеринбург / Рос. гос. проф.-пед. ун-т. - Екатеринбург, 2007. - С. 159-161. |
Abstract: | Organized and pedagogical conditions of functioning of profiled courses in the system of professional educations. According to the formulated directions for pupils of a physics and mathematics profiles inclined and capable to various kinds of professional work (for example executive and research activity) of different aspect of structure, kind and order directions of formation of knowledge and skills (further tactics) during studying the subject of the same ideological nature should be provided |
Keywords: | ВЫСШЕЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНО-ПЕДАГОГИЧЕСКОЕ ОБРАЗОВАНИЕ ИННОВАЦИИ В ОБРАЗОВАНИИ ПЕДАГОГИЧЕСКИЕ ИННОВАЦИИ |
Conference name: | Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании |
Conference date: | 17-19.04.2007 |
Origin: | Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании : тезисы докладов 14-й Всероссийской научно-практической конференции. — Екатеринбург, 2007 |
Appears in Collections: | Конференции и семинары |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ippo_2007_099.pdf | 237,31 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.