Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/11021
Title: | Содержание и практика дизайн-образования |
Authors: | Шендрик, И. Г. |
Issue Date: | 2006 |
Publisher: | Российский государственный профессионально-педагогический университет |
Citation: | Шендрик, И. Г. Содержание и практика дизайн-образования / И. Г. Шендрик // Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании : тезисы докладов 13-й Всероссийской научно-практической конференции, 11-13 апреля 2006 г., г. Санкт-Петербург / Рос. гос. проф.-пед. ун-т. - Екатеринбург, 2006. - С. 25-27. |
Abstract: | In work it is offered to integrate self-determination into educational process. It is a condition of transition from external management of the subject of education to its self-management necessary in Design-education |
Keywords: | ВЫСШЕЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ОБРАЗОВАНИЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНО-ПЕДАГОГИЧЕСКОЕ ОБРАЗОВАНИЕ ДВУХУРОВНЕВАЯ МОДЕЛЬ ВПО ИННОВАЦИИ В ОБРАЗОВАНИИ ПЕДАГОГИЧЕСКИЕ ИННОВАЦИИ |
Conference name: | Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании |
Conference date: | 11-13.04.2006 |
Origin: | Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании : тезисы докладов 13-й Всероссийской научно-практической конференции. — Екатеринбург, 2006 |
Appears in Collections: | Конференции и семинары |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ippo_2006_014.pdf | 196,96 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.