Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/25813
Title: | Рефлексивно-феноменологическая компетентность будущего преподавателя вуза в процессе профессиональной подготовки |
Other Titles: | Reflex-phenomenological competence of the future teacher of higher education in the process of professional training |
Authors: | Ниязбаева, Н. Н. Niyazbaeva, N. N. |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | РГППУ |
Citation: | Ниязбаева, Н. Н. Рефлексивно-феноменологическая компетентность будущего преподавателя вуза в процессе профессиональной подготовки / Н. Н. Ниязбаева // Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании : материалы 23-й Международной научно-практической конференции, 24–25 апреля 2018 г., г. Екатеринбург. - Екатеринбург : Издательство РГППУ, 2018. - С. 415-417. |
Abstract: | The article reveals the features and the content characteristic of the reflexive phenomenological competence of the graduate of the master’s degree as the future teacher of the university Раскрываются особенности и содержательная характеристика рефлексивно-феноменологической компетентности выпускника магистратуры как будущего преподавателя вуза |
Keywords: | REFLEXION PHENOMENOLOGY REFLEXIVE-PHENOMENOLOGICAL COMPETENCE TEACHER OF THE UNIVERSITY REFLEXIVE-PHENOMENOLOGICAL METHODS РЕФЛЕКСИЯ ФЕНОМЕНОЛОГИЯ РЕФЛЕКСИВНО-ФЕНОМЕНОЛОГИЧЕСКАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ ПРЕПОДАВАТЕЛЬ ВУЗА РЕФЛЕКСИВНО-ФЕНОМЕНОЛОГИЧЕСКИЕ МЕТОДЫ |
Conference name: | Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании |
Conference date: | 24-25.04.2018 |
ISBN: | 978-5-8050-0650-1 |
Origin: | Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании : материалы 23-й Международной научно-практической конференции. - Екатеринбург, 2018 |
Appears in Collections: | Конференции и семинары |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
978-5-8050-0650-1_128.pdf | 148,53 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.