Please use this identifier to cite or link to this item: https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/25854
Title: Проблема подготовки аспирантов к инновационной деятельности
Other Titles: The problem of preparation of graduate students to innovative activities
Authors: Капшутарь, М. А.
Kapshutar, M. A.
Issue Date: 2018
Publisher: РГППУ
Citation: Капшутарь, М. А. Проблема подготовки аспирантов к инновационной деятельности / М. А. Капшутарь // Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании : материалы 23-й Международной научно-практической конференции, 24–25 апреля 2018 г., г. Екатеринбург. - Екатеринбург : Издательство РГППУ, 2018. - С. 541-544.
Abstract: The article discusses the state of training of highly qualified personnel in graduate school from the point of view of their readiness for innovation. The problem of search of pedagogical conditions for realization of innovative potential of postgraduates in innovative scientific and educational environment of higher education institution is actualized
Рассматривается состояние подготовки кадров высшей квалификации в аспирантуре с позиции их готовности к инновационной деятельности. Актуализируется проблема поиска педагогических условий для реализации инновационного потенциала аспирантов в инновационной научно-образовательной среде вуза
Keywords: POSTGRADUATE STUDY
INNOVATIVE ACTIVITY
PEDAGOGICAL INNOVATION
INNOVATIVE SCIENTIFIC AND EDUCATIONAL ENVIRONMENT OF THE UNIVERSITY
АСПИРАНТУРА
ИННОВАЦИОННАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ
ПЕДАГОГИЧЕСКАЯ ИННОВАТИКА
ИННОВАЦИОННАЯ НАУЧНО-ОБРАЗОВАТЕЛЬНАЯ СРЕДА ВУЗА
Conference name: Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании
Conference date: 24-25.04.2018
ISBN: 978-5-8050-0650-1
Origin: Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании : материалы 23-й Международной научно-практической конференции. - Екатеринбург, 2018
Appears in Collections:Конференции и семинары

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
978-5-8050-0650-1_165.pdf163,28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.