Please use this identifier to cite or link to this item: https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/28501
Title: Оценка готовности магистрантов к самообразовательной деятельности
Other Titles: Assessment of the readiness of graduates to self-educational activity
Authors: Банникова, Т. И.
Bannikova, T. I.
Issue Date: 2019
Publisher: РГППУ
Citation: Банникова, Т. И. Оценка готовности магистрантов к самообразовательной деятельности / Т. И. Банникова // Непрерывное образование: теория и практика реализации : материалы Международной научно-практической конференции, 22 января 2019 г., Екатеринбург / Рос. гос. проф.-пед. ун-т. - Екатеринбург : РГППУ, 2019. - С. 193-196.
Abstract: The article substantiates the relevance of the problem of development of readiness of undergraduates for self-educational activities. The components of readiness of students to self-educational activity, taking into account the theory of transprofessional. The article substantiates the relevance of the problem of development of readiness of undergraduates for self-educational activities. The components of readiness of students to self-educational activity, taking into account the theory of transprofessional
В статье обосновывается актуальность проблемы развития готовности магистрантов к самообразовательной деятельности. Представлены компоненты готовности магистрантов к самообразовательной деятельности, с учетом теории транспрофессионализма
Keywords: SELF-EDUCATION ACTIVITIES
MAGISTRACY
TRANSPROFESSIONALISM
READINESS
САМООБРАЗОВАТЕЛЬНАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ
МАГИСТРАТУРА
ТРАНСПРОФЕССИОНАЛИЗМ
ГОТОВНОСТЬ
Conference name: Непрерывное образование: теория и практика реализации
Conference date: 22.01.2019
Origin: Непрерывное образование: теория и практика реализации : материалы Международной научно-практической конференции. - Екатеринбург, 2019
Appears in Collections:Конференции и семинары

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
978-5-91256-438-3_2019_047.pdf311,07 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.