Please use this identifier to cite or link to this item: https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/30293
Title: Практика применения электронного обучения в учебном процессе студентов-заочников
Other Titles: THE PRACTICE OF APPLYING E-LEARNING IN THE EDUCATIONAL PROCESS OF EXTRAMURAL STUDENTS
Authors: Chuchkalova, E. I.
Чучкалова, Е. И.
Issue Date: 2019
Publisher: РГППУ
Citation: Чучкалова, Е. И. Практика применения электронного обучения в учебном процессе студентов-заочников / Е. И. Чучкалова // Новые информационные технологии в образовании и науке. — 2019. — № 2. — С. 139-143.
Abstract: The article presents the results of the use of blended learning technologies in the educational process of students of the direction Of training professional training of distance learning of bachelor and master levels. Some problems of the organization of the use of e-course in the virtual learning environment MOODLE in the study of economic disciplines.
Представлены результаты применения смешанных технологий обучения в учебном процессе студентов направления подготовки «Профессиональное обучение» заочной формы обучения уровней бакалавриата и магистратуры. Определены некоторые проблемы организации использования электронного курса в виртуальной обучающей среде MOODLE в рамках изучения экономических дисциплин.
Keywords: DISTANCE LEARNING
VOCATIONAL TRAINING
E-LEARNING
MOBILE TECHNOLOGIES
INFORMATION AND EDUCATIONAL ENVIRONMENT
VIRTUAL LEARNING ENVIRONMENT
ЗАОЧНАЯ ФОРМА ОБУЧЕНИЯ
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ОБУЧЕНИЕ
ЭЛЕКТРОННОЕ ОБУЧЕНИЕ
МОБИЛЬНЫЕ ТЕХНОЛОГИИ
ИНФОРМАЦИОННО-ОБРАЗОВАТЕЛЬНАЯ СРЕДА
ВИРТУАЛЬНАЯ ОБУЧАЮЩАЯ СРЕДА
ISSN: 2587-6910
Russian Science Citation Index Identifier: 41163789
Origin: Новые информационные технологии в образовании и науке. — 2019. — № 2
Appears in Collections:Новые информационные технологии в образовании и науке

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
nito_2019_2_29.pdf732,88 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.