Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/30293
Title: | Практика применения электронного обучения в учебном процессе студентов-заочников |
Other Titles: | THE PRACTICE OF APPLYING E-LEARNING IN THE EDUCATIONAL PROCESS OF EXTRAMURAL STUDENTS |
Authors: | Chuchkalova, E. I. Чучкалова, Е. И. |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | РГППУ |
Citation: | Чучкалова, Е. И. Практика применения электронного обучения в учебном процессе студентов-заочников / Е. И. Чучкалова // Новые информационные технологии в образовании и науке. — 2019. — № 2. — С. 139-143. |
Abstract: | The article presents the results of the use of blended learning technologies in the educational process of students of the direction Of training professional training of distance learning of bachelor and master levels. Some problems of the organization of the use of e-course in the virtual learning environment MOODLE in the study of economic disciplines. Представлены результаты применения смешанных технологий обучения в учебном процессе студентов направления подготовки «Профессиональное обучение» заочной формы обучения уровней бакалавриата и магистратуры. Определены некоторые проблемы организации использования электронного курса в виртуальной обучающей среде MOODLE в рамках изучения экономических дисциплин. |
Keywords: | DISTANCE LEARNING VOCATIONAL TRAINING E-LEARNING MOBILE TECHNOLOGIES INFORMATION AND EDUCATIONAL ENVIRONMENT VIRTUAL LEARNING ENVIRONMENT ЗАОЧНАЯ ФОРМА ОБУЧЕНИЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ОБУЧЕНИЕ ЭЛЕКТРОННОЕ ОБУЧЕНИЕ МОБИЛЬНЫЕ ТЕХНОЛОГИИ ИНФОРМАЦИОННО-ОБРАЗОВАТЕЛЬНАЯ СРЕДА ВИРТУАЛЬНАЯ ОБУЧАЮЩАЯ СРЕДА |
ISSN: | 2587-6910 |
Russian Science Citation Index Identifier: | 41163789 |
Origin: | Новые информационные технологии в образовании и науке. — 2019. — № 2 |
Appears in Collections: | Новые информационные технологии в образовании и науке |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
nito_2019_2_29.pdf | 732,88 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.