Please use this identifier to cite or link to this item: https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/31067
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPetrov, S. B.en
dc.contributor.authorTelepova, T. P.en
dc.contributor.authorПетров, С. Б.ru
dc.contributor.authorТелепова, Т. П.ru
dc.date.accessioned2020-04-05T16:27:38Z-
dc.date.available2020-04-05T16:27:38Z-
dc.date.issued2011-02-
dc.identifier.citationПетров, С. Б. Моделирование информационного обеспечения практикума: педагогический аспект / С. Б. Петров, Т. П. Телепова // Образование и наука. — 2011. — № 2. — С. 85-94.ru
dc.identifier.issn1994-8581-
dc.identifier.urihttps://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/31067-
dc.description.abstractThe paper considers modeling dataware for practical work and organization of its information environment on the basis of functions of management of training. It presents a model of a workshop on engineer training aimed at individualization of the latter.en
dc.description.abstractВ статье рассматривается моделирование информационного обеспечения практикума и организация его информационной среды на основе функций управления обучением. В качестве примера представлена модель практикума, направленного на индивидуализацию обучения по дисциплине инженерной подготовки профессионального обучения.ru
dc.format.mimetypeapplication/pdfen
dc.language.isoruen
dc.publisherРоссийский государственный профессионально-педагогический университетru
dc.relation.ispartofОбразование и наука. 2011. №2ru
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen
dc.rightsAuthors who publish with this journal agree to the following terms: Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal. Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal. Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).en
dc.rightsАвторы, публикующие статьи в данном журнале, соглашаются на следующее: Авторы сохраняют за собой авторские права и предоставляют журналу право первой публикации работы, которая по истечении 6 месяцев после публикации автоматически лицензируется на условиях Creative Commons Attribution License, которая позволяет другим распространять данную работу с обязательным сохранением ссылок на авторов оригинальной работы и оригинальную публикацию в этом журнале. Авторы имеют право размещать их работу в сети Интернет (например в институтском хранилище или персональном сайте) до и во время процесса рассмотрения ее данным журналом, так как это может привести к продуктивному обсуждению и большему количеству ссылок на данную работу (См. The Effect of Open Access).ru
dc.sourceОбразование и наукаru
dc.subjectINFORMATION ENVIRONMENT OF TRAININGen
dc.subjectINFORMATION-PEDAGOGICAL MODELINGen
dc.subjectFUNCTIONS OF MANAGEMENT OF EDUCATIONAL PROCESSen
dc.subjectMODEL OF MANAGEMENT OF PRACTICAL WORKen
dc.subjectИНФОРМАЦИОННАЯ СРЕДА ОБУЧЕНИЯru
dc.subjectИНФОРМАЦИОННО-ПЕДАГОГИЧЕСКОЕ МОДЕЛИРОВАНИЕru
dc.subjectФУНКЦИИ УПРАВЛЕНИЯ УЧЕБНЫМ ПРОЦЕССОМru
dc.subjectМОДЕЛЬ УПРАВЛЕНИЯ ПРАКТИКУМОМru
dc.titleМоделирование информационного обеспечения практикума: педагогический аспектru
dc.title.alternativeModeling Database of Practical Worken
dc.typeArticleen
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articleen
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersionen
dcterms.audienceOtheren
dcterms.audienceParents and Familiesen
dcterms.audienceResearchersen
dcterms.audienceSchool Support Staffen
dcterms.audienceStudentsen
dcterms.audienceTeachersen
local.description.firstpage85-
local.description.lastpage94-
local.issue2 (81)-
local.volume13-
Appears in Collections:Образование и наука

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
edscience_2011_02_009.pdf282,92 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.