Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/32549
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Зеер, Э. Ф. | ru |
dc.contributor.author | Zeer, E. F. | en |
dc.date.accessioned | 2020-12-28T11:32:58Z | - |
dc.date.available | 2020-12-28T11:32:58Z | - |
dc.date.issued | 2009-06 | - |
dc.identifier.citation | Зеер, Э. Ф. Стратегические ориентиры инновационного развития профессионального образования / Э. Ф. Зеер // Образование и наука. — 2009. — № 6. — С. 3-12. | ru |
dc.identifier.issn | 1994-8581 | - |
dc.identifier.uri | https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/32549 | - |
dc.description.abstract | The paper considers the basic directions of innovative development of vocational education | en |
dc.description.abstract | В статье анализируются основные направления инновационного развития профессионального образования | ru |
dc.format.mimetype | application/pdf | en |
dc.language.iso | ru | en |
dc.publisher | Российский государственный профессионально-педагогический университет | ru |
dc.relation.ispartof | Образование и наука. 2009. №6.2 | ru |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en |
dc.rights | Authors who publish with this journal agree to the following terms: Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal. Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal. Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access). | en |
dc.rights | Авторы, публикующие статьи в данном журнале, соглашаются на следующее: Авторы сохраняют за собой авторские права и предоставляют журналу право первой публикации работы, которая по истечении 6 месяцев после публикации автоматически лицензируется на условиях Creative Commons Attribution License, которая позволяет другим распространять данную работу с обязательным сохранением ссылок на авторов оригинальной работы и оригинальную публикацию в этом журнале. Авторы имеют право размещать их работу в сети Интернет (например в институтском хранилище или персональном сайте) до и во время процесса рассмотрения ее данным журналом, так как это может привести к продуктивному обсуждению и большему количеству ссылок на данную работу (См. The Effect of Open Access). | ru |
dc.source | Образование и наука | ru |
dc.subject | STRATEGIES OF DEVELOPMENT OF EDUCATION | en |
dc.subject | THE COMPETENCE APPROACH | en |
dc.subject | EDUCATIONAL TECHNOLOGIES | en |
dc.subject | INDIVIDUAL TRAJECTORIES OF FORMATION | en |
dc.subject | СТРАТЕГИИ РАЗВИТИЯ ОБРАЗОВАНИЯ | ru |
dc.subject | КОМПЕТЕНТНОСТНЫЙ ПОДХОД | ru |
dc.subject | ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫЕ ТЕХНОЛОГИИ | ru |
dc.subject | ИНДИВИДУАЛЬНЫЕ ТРАЕКТОРИИ ОБРАЗОВАНИЯ | ru |
dc.title | Стратегические ориентиры инновационного развития профессионального образования | ru |
dc.title.alternative | The Main Trends of the Innovative Development of Vocational Education | en |
dc.type | Article | en |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | en |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion | en |
dcterms.audience | Other | en |
dcterms.audience | Parents and Families | en |
dcterms.audience | Researchers | en |
dcterms.audience | School Support Staff | en |
dcterms.audience | Students | en |
dcterms.audience | Teachers | en |
local.description.firstpage | 3 | - |
local.description.lastpage | 12 | - |
local.issue | 6 (63) | - |
local.volume | 11 | - |
Appears in Collections: | Образование и наука |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
edscience_2009_06_2_002.pdf | 348,77 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.