Please use this identifier to cite or link to this item: https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/10745
Title: Инновационная деятельность как объект научного исследования
Authors: Скурихина, Е. В.
Орлова, С. Н.
Issue Date: 2005
Publisher: Российский государственный профессионально-педагогический университет
Citation: Скурихина, Е. В. Инновационная деятельность как объект научного исследования / Е. В. Скурихина, С. Н. Орлова // Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании : тезисы докладов 12-й Всероссийской научно-практической конференции, 24-26 мая 2005 г., г. Екатеринбург / Рос. гос. проф.-пед. ун-т. - Екатеринбург, 2005. - С. 194-196.
Abstract: The innovation process begins with revelation of necessity of on any educational processes areas. It is a result of the specialized scientific organizations, education controls, educational institution heads, pedagogues analytical work. There are many examples, when creative teachers, who are not satisfied with the mode of their operation, created prevalent innovations. The solving-problem methods development-innovation designing, may be carried out by a problem discoverer and by an enterprising executor or by someone’s order
Keywords: ВЫСШЕЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ОБРАЗОВАНИЕ
ПРОФЕССИОНАЛЬНО-ПЕДАГОГИЧЕСКОЕ ОБРАЗОВАНИЕ
ИННОВАЦИИ В ОБРАЗОВАНИИ
ПЕДАГОГИЧЕСКИЕ ИННОВАЦИИ
Conference name: Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании
Conference date: 24-26.05.2005
Origin: Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании : тезисы докладов 12-й Всероссийской научно-практической конференции. — Екатеринбург, 2005
Appears in Collections:Конференции и семинары

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ippo-2005-121.pdf238,46 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.