Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/173
Title: | Опыт проектирования электронного учебного комплекса для подготовки бакалавров профессионального обучения |
Other Titles: | EXPERIENCE OF DESIGN OF ELECTRONIC EDUCATIONAL COMPLEX FOR TRAINING BACHELORS OF VOCATIONAL EDUCATION |
Authors: | Федулова, М. А. Федулова, К. А. |
Issue Date: | 2014 |
Publisher: | Российский государственный профессионально-педагогический университет |
Citation: | Федулова, М. А. Опыт проектирования электронного учебного комплекса для подготовки бакалавров профессионального обучения / М. А. Федулова, К. А. Федулова // Новые информационные технологии в образовании : материалы VII международной научно-практической конференции. — Екатеринбург, 2014. – С. 286-289. |
Abstract: | The author of the article examines the experience of the development of the electronic manual on the subject "Theory of welding processes" with integrated multimedia materials for the preparation of bachelors of the vocational training В статье рассматривается опыт разработки электронного учебного пособия по дисциплине «Теория сварочных процессов» с интегрированными в него мультимедийными материалами для подготовки бакалавров профессионального обучения |
Keywords: | ELECTRONIC TRAINING COMPLEX BACHELOR OF VOCATIONAL TRAINING THEORY OF WELDING PROCESSES MULTIMEDIA MATERIALS SPECIAL TRAINING ЭЛЕКТРОННЫЙ УЧЕБНО-МЕТОДИЧЕСКИЙ КОМПЛЕКС БАКАЛАВР ПРОФЕССИОНАЛЬНОГО ОБУЧЕНИЯ ТЕОРИЯ СВАРОЧНЫХ ПРОЦЕССОВ МУЛЬТИМЕДИЙНЫЕ МАТЕРИАЛЫ СПЕЦИАЛЬНАЯ ПОДГОТОВКА |
Conference name: | Новые информационные технологии в образовании |
Conference date: | 11–14.03.2014 |
ISBN: | 9785829502621 |
Origin: | Новые информационные технологии в образовании : материалы VII международной научно-практической конференции. — Екатеринбург, 2014 |
Appears in Collections: | Конференции и семинары |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
nito_2014_088.pdf | 125,78 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.