Please use this identifier to cite or link to this item: https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/20728
Title: Развитие идей интеграции педагогических и производственных факторов в творчестве И. Г. Песталоцци
Other Titles: The development of ideas for the integration of pedagogical and production factors in the work of I. G. Pestalozzi
Authors: Чапаев, Н. К.
Chapaev, N. K.
Issue Date: 2017
Publisher: РГППУ
Citation: Чапаев, Н. К. Развитие идей интеграции педагогических и производственных факторов в творчестве И. Г. Песталоцци / Н. К. Чапаев // Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании : материалы 22-й Международной научно-практической конференции, 18-20 апреля 2017 г., г. Екатеринбург / Рос. гос. проф.-пед. ун-т. - Екатеринбург : Издательство РГППУ, 2017. - С. 171-175.
Abstract: Рассматривается историко-педагогический опыт разработки проблемы профессионально ориентированного и профессионального образования в условиях зарождения индустрии
The article discusses the historical and pedagogical experience of development problems of professionally oriented and vocational education in the context of the birth of the industry
Keywords: ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ
ИДЕЯ СОЕДИНЕНИЯ ОБУЧЕНИЯ С ПРОИЗВОДИТЕЛЬНЫМ ТРУДОМ
ДУХОВНО-НРАВСТВЕННАЯ ЦЕННОСТЬ ТРУДА
КАЧЕСТВО ИНДУСТРИАЛЬНОГО ОБРАЗОВАНИЯ
ОБРАЗОВАНИЕ ДЛЯ ИНДУСТРИИ
ГАРМОНИЗАЦИЯ ЧЕЛОВЕКА
PROFESSIONAL ACTIVITY
THE IDEA OF COMBINING EDUCATION WITH PRODUCTIVE LABOR
MORAL AND SPIRITUAL VALUE OF WORK
THE QUALITY OF INDUSTRIAL EDUCATION
EDUCATION FOR INDUSTRY
HARMONIZATION OF THE PERSON
Conference name: Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании
Conference date: 18-20.04.2017
ISBN: 978-5-8050-0620-4
Origin: Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании : материалы 22-й Международной научно-практической конференции. – Екатеринбург, 2017
Appears in Collections:Конференции и семинары

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ippo_2017_047.pdf172,41 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.