Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/21196
Title: | Стиль педагогической деятельности как фактор поведенческих стратегий обучающихся |
Other Titles: | Style of pedagogical activity as a factor of students’ behavioral strategies |
Authors: | Жданова, Н. Е. Zhdanova, N. E. |
Issue Date: | 2016 |
Publisher: | РГППУ |
Citation: | Жданова, Н. Е. Стиль педагогической деятельности как фактор поведенческих стратегий обучающихся / Н. Е. Жданова // Личность в профессионально-образовательном пространстве : материалы XV Всероссийской научно-практической конференции, 25 ноября 2016 г., [г. Екатеринбург] / Рос. гос. проф.-пед. ун-т. - Екатеринбург : РГППУ, 2016. - С. 21-27. |
Abstract: | The article presents the results of a psychological study of styles of pedagogical activity and students’ behavior of in the educational environment. The studying of relationship of style of activity with behavioral strategies implemented by students is understood an individual approach in teachers’ work В статье изложены результаты проведенного психологического исследования стилей педагогической деятельности и поведения обучающихся в образовательном пространстве |
Keywords: | TEACHERS’ ACTIVITY STYLE OF PEDAGOGICAL ACTIVITY BEHAVIORAL STRATEGIES BEHAVIOR IN CONFLICT SITUATIONS COPING STRATEGIES VICTIMIZATION ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ ПЕДАГОГА СТИЛЬ ПЕДАГОГИЧЕСКОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ ПОВЕДЕНЧЕСКИЕ СТРАТЕГИИ ПОВЕДЕНИЕ В КОНФЛИКТНОЙ СИТУАЦИИ КОПИНГ-СТРАТЕГИЯ ВИКТИМНОСТЬ |
Conference name: | Личность в профессионально-образовательном пространстве |
Conference date: | 25.11.2016 |
ISBN: | 978-5-91416-002-6 |
Russian Science Citation Index Identifier: | 29941303 |
Origin: | Личность в профессионально-образовательном пространстве : материалы XV Всероссийской научно-практической конференции. - Екатеринбург, 2016 |
Appears in Collections: | Конференции и семинары |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
lpop_2016_005.pdf | 259,78 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.