Please use this identifier to cite or link to this item: https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/26288
Title: Социальные сети и мы
Other Titles: SOCIAL NETWORKS AND OURSELVES
Authors: Богданова, Д. А.
Bogdanova, D. A.
Issue Date: 2018
Publisher: Российский государственный профессионально-педагогический университет
Citation: Богданова, Д. А. Социальные сети и мы / Д. А. Богданова // Новые информационные технологии в образовании и науке. — 2018. — № 1. — С. 52-54.
Abstract: Рассматриваются примеры использования социальных сетей с целью воздействия на эмоции пользователя, а также сервисов, позволяющих изменить косвенные показатели отношения пользователей социальных сетей
The article examines examples of the use of social networks for marketing purposes, to influence the user’s emotions, as well as services that allow changing indirect indicators of the ratio of users of social networks
Keywords: СОЦИАЛЬНЫЕ СЕТИ
ПЕРЕДАЧА ЭМОЦИЙ ОНЛАЙН
ТВИТДЕКИНГ
ОФФЛАЙН-ОНЛАЙНОВАЯ ДИХОТОМИЯ
SOCIAL NEWORKS
TRANSMISSION EMOTIONS ONLINE
TWEETDECKING
OFFLINE-ONLINE DICHOTOMY
ISSN: 2587-6910
Russian Science Citation Index Identifier: 35359270
Origin: Новые информационные технологии в образовании и науке. — 2018. — № 1
Appears in Collections:Новые информационные технологии в образовании и науке

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
nito_2018_1_13.pdf99,93 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.