Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/28338
Title: | Условия формирования индивидуальных образовательных траекторий средствами элективного контента |
Other Titles: | Conditions of forming of individual educational trajectories means of elective content |
Authors: | Хохлова, Н. В. Khokhlova, N. V. |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | РГППУ |
Citation: | Хохлова, Н. В. Условия формирования индивидуальных образовательных траекторий средствами элективного контента / Н. В. Хохлова // Наука. Информатизация. Технологии. Образование : материалы XII международной научно-практической конференции, г. Екатеринбург, 25 февраля - 1 марта 2019 г. - Екатеринбург : Издательство РГППУ, 2019. - С. 748-760. |
Abstract: | In article, the possibility of applicability of the principles of open education in Russia is considered. The author notes importance of the organization of interpersonal and business relations in educational process between all its subjects as the quality of all training activity in many respects depends on it В статье рассматривается возможность применимости принципов открытого образования в России. Автор отмечает важность организации межличностных и деловых отношений в образовательном процессе между всеми его субъектами, так как от этого во многом зависит качество всего процесса обучения |
Keywords: | INDIVIDUAL EDUCATIONAL TRAJECTORY ELECTIVE CONTENT OPEN EDUCATION DIDACTIC FEATURES PEDAGOGICAL CONDITIONS ИНДИВИДУАЛЬНАЯ ОБРАЗОВАТЕЛЬНАЯ ТРАЕКТОРИЯ ЭЛЕКТИВНЫЙ КОНТЕНТ ОТКРЫТОЕ ОБРАЗОВАНИЕ ДИДАКТИЧЕСКИЕ ОСОБЕННОСТИ ПЕДАГОГИЧЕСКИЕ УСЛОВИЯ |
Conference name: | Наука. Информатизация. Технологии. Образование |
Conference date: | 1.03.2019 |
Origin: | Наука. Информатизация. Технологии. Образование : материалы XII международной научно-практической конференции. - Екатеринбург, 2019 |
Appears in Collections: | Конференции и семинары |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
978-5-8295-0623-0_2019_100.pdf | 770,06 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.