Please use this identifier to cite or link to this item: https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/28380
Title: Дескриптивный лексикографический анализ аспектов подготовки курсантов к международному взаимодействию в рамках образовательного процесса
Other Titles: Descriptive lexicographic analysis of the aspects of training the cadets to international interaction within the educational process
Authors: Передерий, О. С.
Perederiy, O. S.
Issue Date: 2019
Publisher: РГППУ
Citation: Передерий, О. С. Дескриптивный лексикографический анализ аспектов подготовки курсантов к международному взаимодействию в рамках образовательного процесса / О. С. Передерий // Акмеология профессионального образования : материалы 15-й Всероссийской научно-практической конференции, 13–14 марта 2019 г., Екатеринбург. - Екатеринбург : Издательство РГППУ, 2019. - С. 90-93.
Abstract: A descriptive analysis of scientific and pedagogical sources of domestic researchers, which affect and disclose questions of the formation of students' readiness for international interaction in the framework of their training in military schools, is given in this article
В статье предлагается описательный анализ научно-педагогических источников отечественных исследователей, в которых затрагиваются и раскрываются вопросы формирования готовности курсантов к международному взаимодействию в рамках их обучения в военных учебных заведениях
Keywords: INTERNATIONAL COOPERATION
CADETS
EDUCATIONAL PROCESS
PEDAGOGICAL CONDITIONS
THE FORMATION OF READINESS
PREPARATION FOR PROFESSIONAL ACTIVITY
МЕЖДУНАРОДНОЕ ВЗАИМОДЕЙСТВИЕ
КУРСАНТЫ
ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫЙ ПРОЦЕСС
ПЕДАГОГИЧЕСКИЕ УСЛОВИЯ
ФОРМИРОВАНИЕ ГОТОВНОСТИ
ПОДГОТОВКА К ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ
Conference name: Акмеология профессионального образования
Conference date: 13-14.03.2019
Origin: Акмеология профессионального образования : материалы 15-й Всероссийской научно-практической конференции. - Екатеринбург, 2019
Appears in Collections:Конференции и семинары

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
978-5-8295-0624-7_2019_025.pdf827,19 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.