Please use this identifier to cite or link to this item: https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/31130
Title: Педагогические условия проектирования и организации кейс-технологии в дистанционном обучении на основе модульного подхода
Other Titles: Pedagogic Conditions for Development and Implementation of Case-technology in Education Based on the Modular Approach
Authors: Borodina, N. V.
Miroshin, D. G.
Shestakova, T. V.
Бородина, Н. В.
Мирошин, Д. Г.
Шестакова, Т. В.
Issue Date: 2011-05
Publisher: Российский государственный профессионально-педагогический университет
Citation: Бородина, Н. В. Педагогические условия проектирования и организации кейс-технологии в дистанционном обучении на основе модульного подхода / Н. В. Бородина, Д. Г. Мирошин, Т. В. Шестакова // Образование и наука. — 2011. — № 5. — С. 99-108.
Abstract: The paper provides the comparative analysis of peculiarities of the case-technology in distance education along with the modular approach opportunities. The pedagogic conditions for the modular approach application in designing and implementing the case-technology are given, the model of the technology in question and its application in vocational teacher training being discussed.
В статье представлен сравнительный анализ особенностей кейс-технологии дистанционного обучения и возможностей модульного подхода к данному виду обучения, раскрыты педагогические условия применения модульного подхода к проектированию и организации кейс-технологии, рассмотрена модель модульной кейс-технологии и опыт ее применения в подготовке педагогов профессионального обучения
Keywords: DISTANCE EDUCATION
CASE-TECHNOLOGY
MODULAR APPROACH
ДИСТАНЦИОННОЕ ОБУЧЕНИЕ
КЕЙС-ТЕХНОЛОГИЯ
МОДУЛЬНЫЙ ПОДХОД
ISSN: 1994-8581
Origin: Образование и наука. 2011. №5
Appears in Collections:Образование и наука

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
edscience_2011_05_011.pdf234,6 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.