Please use this identifier to cite or link to this item: https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/31147
Title: Изучение возможностей достижения вершин педагогического мастерства в акмеологических исследованиях
Other Titles: STUDYING THE POSSIBILITIES OF ACHIEVING THE HIGHEST LEVELS OF PEDAGOGICAL SKILL IN ACMEOLOGICAL RESEARCH
Authors: Lorents, V. V.
Лоренц, В. В.
Issue Date: 2020
Publisher: РГППУ
Citation: Лоренц, В. В. Изучение возможностей достижения вершин педагогического мастерства в акмеологических исследованиях / В. В. Лоренц // Акмеология профессионального образования : материалы 16-й Международной научно-практической конференции, 17–18 марта 2020 г., Екатеринбург. - Екатеринбург : Издательство РГППУ, 2020. - С. 36-39.
Abstract: The article discusses the results of acmeological research in the field of professional self-realization of the teacher, which affects the development and improvement of professional competence of the teacher. Aspects of achieving professional skills of the teacher, ways to achieve professional heights are presented.
В статье рассматриваются результаты акмеологических исследований в области профессиональной самореализации педагога, влияющее на развитие и совершенствование профессиональной компетентности педагога. Представлены аспекты достижения профессионального мастерства педагога, способы достижения профессиональных вершин.
Keywords: ACMEOLOGY
PROFESSIONAL DEVELOPMENT OF THE TEACHER
COMPETENCE
MECHANISM OF CREATIVE SELF-DEVELOPMENT
АКМЕОЛОГИЯ
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ РАЗВИТИЕ ПЕДАГОГА
КОМПЕТЕНТНОСТЬ
МЕХАНИЗМ ТВОРЧЕСКОГО САМОРАЗВИТИЯ
Conference name: Акмеология профессионального образования
Conference date: 17-18.03.2020
ISBN: 978-5-8295-0702-2
Origin: Акмеология профессионального образования : материалы 16-й Всероссийской научно-практической конференции. - Екатеринбург, 2020
Appears in Collections:Конференции и семинары

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
978-5-8295-0702-2_2020_010.pdf464,08 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.