Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/31206
Title: | Основные подходы к подготовке педагогов профессионального обучения в области технологий имиджа в индустрии моды и красоты |
Other Titles: | BASIC APPROACHES TO TRAINING TEACHERS OF VOCATIONAL TRAINING IN THE FIELD OF IMAGE TECHNOLOGIES IN THE FASHION AND BEAUTY INDUSTRY |
Authors: | Tarasyuk, O. V. Krajukhina, O. E. Тарасюк, О. В. Краюхина, О. Е. |
Issue Date: | 2020 |
Publisher: | РГППУ |
Citation: | Тарасюк, О. В. Основные подходы к подготовке педагогов профессионального обучения в области технологий имиджа в индустрии моды и красоты / О. В. Тарасюк, О. Е. Краюхина // Акмеология профессионального образования : материалы 16-й Международной научно-практической конференции, 17–18 марта 2020 г., Екатеринбург. - Екатеринбург : Издательство РГППУ, 2020. - С. 161-164. |
Abstract: | The article substantiates a leading approach to the training of vocational education teachers in the field of image and style. The authors show the systemic process of designing an educational program. В статье обосновывается опережающий подход к подготовке педагогов профессионального обучения в области имиджа и стиля. Авторами показан системный процесс проектирования образовательной программы. |
Keywords: | SECONDARY AND HIGHER VOCATIONAL EDUCATION TEACHER OF VOCATIONAL TRAINING IMAGE-MAKER PROFESSIONAL STANDARDS СРЕДНЕЕ И ВЫСШЕЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ОБРАЗОВАНИЕ ПЕДАГОГ ПРОФЕССИОНАЛЬНОГО ОБУЧЕНИЯ ИМИДЖМЕЙКЕР ПРОФЕССИОНАЛЬНЫЕ СТАНДАРТЫ |
Conference name: | Акмеология профессионального образования |
Conference date: | 17-18.03.2020 |
ISBN: | 978-5-8295-0702-2 |
Origin: | Акмеология профессионального образования : материалы 16-й Всероссийской научно-практической конференции. - Екатеринбург, 2020 |
Appears in Collections: | Конференции и семинары |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
978-5-8295-0702-2_2020_043.pdf | 388,96 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.