Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/31991
Title: | Условия становления мотивации к изучению иностранного языка |
Other Titles: | THE TERMS OF FORMATION OF MOTIVATION TO STUDYING A FOREIGN LANGUAGE |
Authors: | Фоминых, М. В. Fominykh, M. V. |
Issue Date: | 2020 |
Publisher: | РГППУ |
Citation: | Фоминых, М. В. Условия становления мотивации к изучению иностранного языка / М. В. Фоминых // Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании : материалы 25-й Международной научно-практической конференции, 07-08 апреля 2020 г., Екатеринбург. - Т. 1 / Рос. гос. проф.-пед. ун-т. - Екатеринбург : Издательство РГППУ, 2020. - С. 152-154. |
Abstract: | В данной статье обоснованно, что преподаватель обязан находить такие материалы для обучения, которые подходят для создания хорошей мотивации и представляют собой достаточную познавательную, коммуникативную и профессиональную значимость. Предложены условия становления надежной и высокой мотивации к изучению иностранного языка It is reasonable in this article that the teacher must find such materials for training that are suitable for creating good motivation and represent sufficient cognitive, communicative and professional significance. The conditions for the formation of a reliable and high motivation to learn a foreign language are proposed |
Keywords: | ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ОБРАЗОВАНИЕ СТУДЕНТ ПРЕПОДАВАТЕЛЬ МОТИВАЦИЯ УЧЕБНЫЙ МАТЕРИАЛ ОБРАЗОВАТЕЛЬНАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ VOCATIONAL EDUCATION STUDENT TEACHER MOTIVATION EDUCATIONAL MATERIAL EDUCATIONAL ACTIVITY |
ISBN: | 978-5-8295-0719-0 978-5-8295-0720-6 |
Origin: | Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании : материалы 25-й Международной научно-практической конференции. Т. 1. Екатеринбург, 2020 |
Appears in Collections: | Конференции и семинары |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
978-5-8295-0720-6_2020_053.pdf | 512,74 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.