Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/32011
Title: | Формирование готовности выпускников СПО к иноязычной коммуникации: обоснование проблемы |
Other Titles: | ORGANIZATION OF GRADUATING STUDENTS’ READINESS FOR THE FOREIGN LANGUAGE COMMUNICATION: SUBSTANTIATION’S PROBLEM |
Authors: | Бушуева, Л. В. Bushueva, E. L. |
Issue Date: | 2020 |
Publisher: | РГППУ |
Citation: | Бушуева, Л. В. Формирование готовности выпускников СПО к иноязычной коммуникации: обоснование проблемы / Л. В. Бушуева // Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании : материалы 25-й Международной научно-практической конференции, 07-08 апреля 2020 г., Екатеринбург. - Т. 1 / Рос. гос. проф.-пед. ун-т. - Екатеринбург : Издательство РГППУ, 2020. - С. 217-219. |
Abstract: | Рассматривается вопрос о подготовке будущего IT-специалиста атомной отрасли к иноязычной коммуникации с учетом особенностей профессиональной деятельности. В статье обоснована связанная с этим научная проблема An issue about training of the prospective IT-specialists of nuclear branch is considered for the foreign language communication by reference to specific features of professional activity. In this article the scientific problem related to it is determined |
Keywords: | ИНОЯЗЫЧНАЯ КОММУНИКАЦИЯ IT-СПЕЦИАЛИСТ ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ ПОДГОТОВКА АТОМНАЯ ОТРАСЛЬ ИНФОРМАЦИОННЫЕ ТЕХНОЛОГИИ GRADUATING STUDENT FOREIGN LANGUAGE COMMUNICATION IT-SPECIALIST VOCATIONAL TRAINING NUCLEAR BRANCH INFORMATION TECHNOLOGIES |
ISBN: | 978-5-8295-0719-0 978-5-8295-0720-6 |
Origin: | Инновации в профессиональном и профессионально-педагогическом образовании : материалы 25-й Международной научно-практической конференции. Т. 1. Екатеринбург, 2020 |
Appears in Collections: | Конференции и семинары |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
978-5-8295-0720-6_2020_071.pdf | 514,48 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.