Please use this identifier to cite or link to this item: https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/32067
Title: Об интеграции концепции управления маркетинговыми активами в модель менеджмента образовательной организации
Other Titles: Integrating the Concept of Marketing Assets Management into the Model of Educational Establishment Management
Authors: Borisiva, S. G.
Борисова, С. Г.
Issue Date: 2010-07
Publisher: Российский государственный профессионально-педагогический университет
Citation: Борисова, С. Г. Об интеграции концепции управления маркетинговыми активами в модель менеджмента образовательной организации / С. Г. Борисова // Образование и наука. — 2010. — № 7. — С. 38-45.
Abstract: В статье обоснована целесообразность применения менеджментом вуза концепции управления маркетинговыми активами. Приведен краткий обзор наиболее актуальных концепций управления, который позволил выявить ее преимущества в процессе интеграции маркетинга в общую систему управления вузом. Рассмотрены алгоритм и особенности управления маркетинговыми активами вуза
The paper provides an overview of the most relevant management concepts and substantiates feasibility of the concept of management of marketing assets at university, showing its advantages when integrating marketing into the overall university management. The algorithm and peculiarities of management of marketing assets of a university are considered.
Keywords: MARKETING ASSETS
MANAGEMENT OF MARKETING ASSETS
CORPORATE CULTURE
LOYALTY OF STAFF AND CUSTOMERS
MANAGEMENT CONCEPTS
КОНЦЕПЦИЯ УПРАВЛЕНИЯ
МАРКЕТИНГОВЫЕ АКТИВЫ
УПРАВЛЕНИЕ МАРКЕТИНГОВЫМИ АКТИВАМИ
КОРПОРАТИВНАЯ КУЛЬТУРА
ЛОЯЛЬНОСТЬ ПЕРСОНАЛА И ПОТРЕБИТЕЛЕЙ
ISSN: 1994-8581
Origin: Образование и наука. 2010. №7
Appears in Collections:Образование и наука

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
edscience_2010-07_005.pdf301,25 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.