Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/32164
Title: | Проблемное поле научной школы «Психология профессионального развития» |
Other Titles: | Problem Field of the Scientific School “Psychology of Professional Development” |
Authors: | Zeer, E. F. Зеер, Э. Ф. |
Issue Date: | 2010-11 |
Publisher: | Российский государственный профессионально-педагогический университет |
Citation: | Зеер, Э. Ф. Проблемное поле научной школы «Психология профессионального развития» / Э. Ф. Зеер // Образование и наука. — 2010. — № 11. — С. 118-128. |
Abstract: | В статье рассматриваются теоретико-методологические основания исследования психологии профессионального развития личности. Приводится краткая характеристика основных направлений проблемного поля и результаты исследования. The paper deals with theoretical and methodological foundations of psychological research on professional development of personality, a brief description of the main directions of the problem field and the results of the study presented. |
Keywords: | PROBLEM FIELD VOCATIONAL EDUCATION AREA SUBJECTS OF PROFESSIONAL DEVELOPMENT PSYCHOLOGICAL BARRIERS TO DEVELOPMENT ПРОБЛЕМНОЕ ПОЛЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНО-ОБРАЗОВАТЕЛЬНОЕ ПРОСТРАНСТВО СУБЪЕКТЫ ПРОФЕССИОНАЛЬНОГО РАЗВИТИЯ ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ БАРЬЕРЫ РАЗВИТИЯ |
ISSN: | 1994-8581 |
Origin: | Образование и наука. 2010. №11 |
Appears in Collections: | Образование и наука |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
edscience_2010-11_013.pdf | 359,47 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.