Please use this identifier to cite or link to this item: https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/32164
Title: Проблемное поле научной школы «Психология профессионального развития»
Other Titles: Problem Field of the Scientific School “Psychology of Professional Development”
Authors: Zeer, E. F.
Зеер, Э. Ф.
Issue Date: 2010-11
Publisher: Российский государственный профессионально-педагогический университет
Citation: Зеер, Э. Ф. Проблемное поле научной школы «Психология профессионального развития» / Э. Ф. Зеер // Образование и наука. — 2010. — № 11. — С. 118-128.
Abstract: В статье рассматриваются теоретико-методологические основания исследования психологии профессионального развития личности. Приводится краткая характеристика основных направлений проблемного поля и результаты исследования.
The paper deals with theoretical and methodological foundations of psychological research on professional development of personality, a brief description of the main directions of the problem field and the results of the study presented.
Keywords: PROBLEM FIELD
VOCATIONAL EDUCATION AREA
SUBJECTS OF PROFESSIONAL DEVELOPMENT
PSYCHOLOGICAL BARRIERS TO DEVELOPMENT
ПРОБЛЕМНОЕ ПОЛЕ
ПРОФЕССИОНАЛЬНО-ОБРАЗОВАТЕЛЬНОЕ ПРОСТРАНСТВО
СУБЪЕКТЫ ПРОФЕССИОНАЛЬНОГО РАЗВИТИЯ
ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ БАРЬЕРЫ РАЗВИТИЯ
ISSN: 1994-8581
Origin: Образование и наука. 2010. №11
Appears in Collections:Образование и наука

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
edscience_2010-11_013.pdf359,47 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.