Please use this identifier to cite or link to this item: https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/32628
Title: Построение и реализация модели развития вуза как культурно-образовательного центра
Other Titles: The Model of Development of Higher School as a Socio-educational Centre
Authors: Слинкин, С. В.
Slinkin, S. V.
Issue Date: 2009-09
Publisher: Российский государственный профессионально-педагогический университет
Citation: Слинкин, С. В. Построение и реализация модели развития вуза как культурно-образовательного центра / С. В. Слинкин // Образование и наука. — 2009. — № 9. — С. 63-74.
Abstract: The paper presents a model of development of teacher training high school as a territorial socio-educational centre. The paper covers the following stages of development: diagnostics, aim statement, planning, functioning and monitoring; tasks and content of each stage being also described
В статье представлена модель развития педагогического вуза как территориального культурно-образовательного центра. В разработке и реализации стратегии развития вуза выделяются этапы диагностики, целеполагания, планирования, функционирования и мониторинга; раскрываются задачи и содержание каждого этапа
Keywords: MODEL OF DEVELOPMENT OF HIGHER SCHOOL
TERRITORIAL
SOCIO-EDUCATI-ONAL CENTRE
STRATEGY OF DEVELOPMENT OF PEDAGOGICAL UNIVERSITY
STRATEGIC DIAGNOSTICS
AIM STATEMENT
STRATEGIC PLANNING
SELF-EDUCATIONAL HIGHER SCHOOL
МОДЕЛЬ РАЗВИТИЯ ВУЗА
ТЕРРИТОРИАЛЬНЫЙ КУЛЬТУРНО-ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫЙ ЦЕНТР
СТРАТЕГИЯ РАЗВИТИЯ ПЕДАГОГИЧЕСКОГО ВУЗА
СТРАТЕГИЧЕСКАЯ ДИАГНОСТИКА
СТРАТЕГИЧЕСКОЕ ЦЕЛЕПОЛАГАНИЕ
СТРАТЕГИЧЕСКОЕ ПЛАНИРОВАНИЕ
САМООБУЧАЮЩИЙСЯ ВУЗ
ISSN: 1994-8581
Origin: Образование и наука. 2009. №9
Appears in Collections:Образование и наука

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
edscience_2009_09_009.pdf406,2 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.