Please use this identifier to cite or link to this item: https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/32705
Title: Теоретические аспекты становления профессионально-личностной позиции молодого учителя
Other Titles: Forming Professional and Personality Qualities of a Young Teacher
Authors: Лучкина, Т. В.
Luchkina, T. V.
Issue Date: 2009-01
Publisher: Российский государственный профессионально-педагогический университет
Citation: Лучкина, Т. В. Теоретические аспекты становления профессионально-личностной позиции молодого учителя / Т. В. Лучкина // Образование и наука. — 2009. — № 1. — С. 21-29.
Abstract: Theoretical aspects of a professionally - oriented position of a young teacher are disscussed in the article: the nature of this notion and the levels of the development of a professionally - oriented position are revealed, the characteristics of the levels is given.
В статье обсуждаются теоретические аспекты становления профессионально-личностной позиции молодого учителя: раскрыта сущность этого понятия, выявлены уровни развития профессионально-личностной позиции и дана их характеристика.
Keywords: POSITION
PEDAGOGICAL POSITION
PERSONAL AND PROFESSIONAL COMPONENTS OF THE PEDAGOGICAL POSITION
PROFESSIONAL AND PERSONAL POSITION OF A YOUNG TEACHER
DEVELOPMENT LEVELS OF THE PROFESSIONAL AND PERSONAL POSITION OF A YOUNG TEACHER
ПОЗИЦИЯ
ПЕДАГОГИЧЕСКАЯ ПОЗИЦИЯ
ЛИЧНОСТНЫЙ И ПРОФЕССИОНАЛЬНЫЙ КОМПОНЕНТЫ ПЕДАГОГИЧЕСКОЙ ПОЗИЦИИ
ПРОФЕССИОНАЛЬНО-ЛИЧНОСТНАЯ ПОЗИЦИЯ МОЛОДОГО УЧИТЕЛЯ
УРОВНИ РАЗВИТИЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНО-ЛИЧНОСТНОЙ ПОЗИЦИИ МОЛОДОГО УЧИТЕЛЯ
ISSN: 1994-8581
Origin: Образование и наука. 2009. №1
Appears in Collections:Образование и наука

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
edscience_2009_01_004.pdf356,68 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.