Please use this identifier to cite or link to this item: https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/32709
Title: Педагогическое исследование как развивающийся феномен
Other Titles: Pedagogical research like an explicating phenomenon
Authors: Яркова, Т. А.
Yarkova, T. A.
Issue Date: 2009-03
Publisher: Российский государственный профессионально-педагогический университет
Citation: Яркова, Т. А. Педагогическое исследование как развивающийся феномен / Т. А. Яркова // Образование и наука. — 2009. — № 3. — С. 3-10.
Abstract: Different approaches to determination of the content of pedagogical research and its typology are examined in the article; complexity, ambiguity and dynamicity of pedagogical concept are also emphasized
В статье рассматриваются различные подходы к определению содержания педагогических исследований и их типологии; подчеркивается сложность, неоднозначность и динамичность педагогического понятия
Keywords: PEDAGOGICAL RESEARCH
CLASSIFICATION OF PEDAGOGICAL RESEARCHES
TYPO-LOGY OF PEDAGOGICAL RESEARCHES
ПЕДАГОГИЧЕСКОЕ ИССЛЕДОВАНИЕ
КЛАССИФИКАЦИЯ ПЕДАГОГИЧЕСКИХИССЛЕДОВАНИЙ
ТИПОЛОГИЯ ПЕДАГОГИЧЕСКИХ ИССЛЕДОВАНИЙ
ISSN: 1994-8581
Origin: Образование и наука. 2009. №3
Appears in Collections:Образование и наука

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
edscience_2009_03_002.pdf350,76 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.