Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elar.rsvpu.ru/handle/123456789/32724
Title: | Опыт изучения курса «Методика выполнения творческих проектов» студентами гуманитарно-педагогического университета |
Other Titles: | An experience of take the course «Method of creative project fulfillment» by students of humanitarian pedagogical university |
Authors: | Николаюк, И. В. Nikolayuk, I. V. |
Issue Date: | 2009-03 |
Publisher: | Российский государственный профессионально-педагогический университет |
Citation: | Николаюк, И. В. Опыт изучения курса «Методика выполнения творческих проектов» студентами гуманитарно-педагогического университета / И. В. Николаюк // Образование и наука. — 2009. — № 3. — С. 117-124. |
Abstract: | Design methodology as a one of possible variants applying the active methods of teaching is under consideration in the article. It is used for preparation of first year student’s technology-economic faculty of Zabaikaisky State Humanitarian Pedagogical University named after N. G. Chernyshevsky. The article maintains results of application an elective course essentially raising the quality of education В статье рассматривается проектная методика, используемая в подготовке студентов младших курсов технолого-экономического факультета Забайкальского государственного гуманитарно-педагогического университета им. Н. Г. Чернышевского как один из возможных вариантов применения активных методов обучения. Приведены результаты внедрения элективного курса, существенно повысившего качество образования |
Keywords: | CREATIVE PROJECTS METHOD OF PROJECTS CREATIVE DESIGNED ACTIVITY ADAPTATION ТВОРЧЕСКИЕ ПРОЕКТЫ МЕТОД ПРОЕКТОВ ТВОРЧЕСКАЯПРОЕКТНАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ АДАПТАЦИЯ |
ISSN: | 1994-8581 |
Origin: | Образование и наука. 2009. №3 |
Appears in Collections: | Образование и наука |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
edscience_2009_03_016.pdf | 360,25 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.